نوكيا با معرفي اين سيستم آنلاين، بررسي ضمانت نامه گوشي هاي خود را به شيوه اي ديگر نيز امكان پذير ساخت. اين سرويس با هدف ارائه اطلاعاتي مفيد و آنلاين در زمينه ضمانت نامه، در كنار ساير خدمات مشابه پس از فروش نوكيا در جهت افزايش هر چه بيشتر رضايت مصرف كنندگان در ايران راه اندازي شده است.
هومن معصومي راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، در این خصوص گفت: ما امروز خوشحاليم كه سرويس ديگري را در زمينه بررسي اصالت ضمانت نامه گوشي هاي نوكيا براي مصرف كنندگان ايراني معرفي مي كنيم. با استفاده از سرويس بررسي آنلاين ضمانت نامه مي توان ضمن آگاهي از اعتبار يا عدم اعتبار ضمانت نامه گوشي، به مدت زمان باقي مانده از آن نيز دسترسي داشت. او افزود: پس از راه اندازي موفق مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی و همچنين سرويس پيام كوتاه تشخيص اصالت گوشي، اين گام ديگريست كه نوكيا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، برمي دارد."
كاربران مي توانند به منظور استفاده از اين سرويس به آدرس http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck مراجعه كرده و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزئيات ضمانت نامه آن آگاهي يابند. ضمناً آن ها از اين طريق مي توانند از موارد مختلف پوشش دهی ضمانت نامه و همچنين جزئيات مربوط به تعمير گوشي هاي خود در مراكز مجاز خدمات پس از فروش نوكيا نيز مطلع شوند.
درباره نوکیا
در نوکیا ما متعهدیم که افراد را با یکدیگر مرتبط سازیم. ما تکنولوژی های پیشرفته را در جهت ارائه خدماتی مناسب با سلایق متفاوت در خدمت گرفته ایم تا افراد را قادر به برقراری ارتباطی نزدیک و مداوم با آنچه نماییم که برایشان مهم است. هر روز بیش از 1.3 میلیارد نفر به وسیله گوشی های نوکیا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند- از گوشی های ساده و تا گوشی های هوشمند و موبایل کامپیوترها با قابلیت های بالا. امروزه نوکیا با فراهم آوردن خدماتی خلاقانه از طریق (